Vietnam

18 februari 2016 - Ha Tien, Vietnam

Vietnam
Het begon erg koud in het noorden van Vietnam, Hanoi. Daar was ik niet geheel op voorbereid. Het werd zelfs nog kouder in Sapa. Daar een trekking gedaan, maar helaas te mistig om een mooi uitzicht te zien. En erg slippery, maar super om gedaan te hebben. Zelf vuur gestookt in de open haard om warm te blijven. Daarna weer terug naar Hanoi om vervolgens naar Hoi An te gaan. Leuk plaatsje maar nog steeds te koud. Dus op naar Phu Quoc, zon, zee en strand. Heerlijke tijd, zwemmen, scooter rond het eiland, feestje, nachtzwemmen tussen lichtgevend plankton. Vanaf Phu Quoc, met de bus naar Ho Chi Minh. Grote stad, 3d museum, tempel. Vanaf HCM achterop de motor naar Can tho, mekong delta. Floating market, local street food. Van Can Tho naar Ha Tien, mooie rit. Het echte Vietnam zou ik zeggen. Lunch bij locals, waar we bijna beroemdheden waren, foto's en kijken hoe wij aan t eten waren. Van Ha Tien naar Cambodja. Next stop Otres Beach.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl