Thailand

31 januari 2016 - Bangkok, Thailand

Thailand, wat was het fijn. Begonnen in het drukke Bangkok, tuktuks, tempels en lekker eten. Daarna door naar Koh Samui. Heerlijk aan de zee, eilandtour gedaan en zo mensen leren kennen waarmee ik oud en nieuw heb gevierd op de Full moon party, Koh Phangan. Super ervaring. Volgende stop was Koh Tao, heerlijk eiland. Rondgetourd op de scooter, snorkeltrip gedaan waar ik haaien heb gezien. Na Koh Tao ben ik 1 nacht in Krabi geweest en de volgende dag naar Koh Phi Phi. Ook weer een heerlijk eiland met leuke beach parties. Uiteindelijk langer gebleven dan ik gedacht had. Toen weer terug naar Krabi om Joyce Beukenex te meeten. Khao Sok national park bezocht. Wat was dat een prachtige tour! Tijd voor het noorden, Chiang Mai. Daar naar de elephant sanctuary geweest, wat echt een super ervaring was. En heb daar mijn tattoeage laten zetten. Door naar Pai, geweldig! Rondgetourd op de scooter, mooie omgeving. Kookles gehad. Daarna weer terug naar t zuiden naar Koh Lanta. Heerlijk drie dagen strand gehad. Nu weer terug in Bangkok om morgen naar Vietnam te vliegen.
Deze laatste weken waren echt super! Leuke mensen leren kennen, prachtige dingen gezien. Op naar het volgende avontuur in Vietnam.