Laatste week El Valle

12 augustus 2019 - Cali, Colombia

Na vier weken moet ik helaas weer afscheid nemen. De laatste week nog even heerlijk genoten van het strand, de regen en het onweer, de zon, de walvissen, de rust en het groen. We pakken nog even een festival in Bahia mee op woensdag. Het is even afwachten of we een auto of tuktuk kunnen krijgen, maat uiteindelijk hebben we er eentje gevonden en dus hobbelen we naar Bahia. Onderweg krijgen we nog een lekke band, dus wordt die nog even in het donker vervangen en dan kunnen we weer door. Het festival heeft vanavond een concert op het programma staan van artiesten die mij niets zeggen. We gaan langs bij een neef van Kike die uiteindelijk met ons mee gaat en dan gaan we richting het festival. Daar zijn nog meer mensen van El Valle en dus worden de keeltjes goed gesmeerd met rum en biertjes. Er worden dansjes gemaakt en voor we het weten komt de zon alweer op.
Deze week ook met vrienden ongeveer een uurtje langs de kust gewandeld om vervolgens op het strand onze lunch klaar te maken en lekker te genieten van het strand, de rotsen, de rivier en de waterval. Heerlijke dag was het.
En dan is het alweer de laatste dag en moet ik helaas afscheid nemen en de boot weer op. En na een reis van meer dan 27 uur ben ik dan eindelijk weer thuis. Terug naar de realiteit dat morgen begint met het uitzoeken van een nieuwe laptop.