Cali

23 april 2017 - Cali, Colombia

We zijn al een paar dagen in Cali, en ondanks dat het een bijna net zo'n grote stad is als Medellín, voelen we ons hier veel meer op t gemak. De dag dat we aankomen, vroeg in de ochtend; de nachtbus reed net wat harder dus een uur voor de eigenlijke aankomst tijd waren we al in Cali, hebben we een stadstour gedaan. Leuk om wat meer te horen over Cali en over de salsa. Want Cali is de salsa hoofdstad van de wereld. In de avond is er een salsa lessen, en omdat me is verteld dat het heel anders is, ga ik het lesje volgen. Ik heb tot nu toe nog steeds niet uitgevogeld wat er anders is aan de salsa in Nederland, haha. De volgende dag gaan we naar een salsa bar, en ik heb heerlijk gedanst. Bijna niet eens tijd om m'n biertje te drinken. Gisteren zijn we op pad geweest met wat locals die we tijdens de salsa avond hebben leren kennen. Echt een super leuke ervaring. In Azië was het niet zo makkelijk om locals te leren kennen, maar hier gaat 't makkelijker. En het is goed voor m'n Spaans.

1. Jeanne:
    23 april 2017
    Mooi, die kunst op de muren.
    Ziet er gezellig uit.
    Nog een paar dagen Cali voordat je weer verder gaat.
    Je hebt het er in ieder geval goed naar je zin. Groetjes pap en mam.
  2. Kerstin:
    23 april 2017
    Oe, salsa!! Jij zit goed op je plek in zuid-amerika! Leuk om te lezen. Geniet ervan xx
  3. Miriam:
    23 april 2017
    Zo, ik lag een paar verslagen achter, maar ben weer helemaal bij met lezen en foto's kijken. Wat ben jij gave dingen aan het doen! Leuk om te lezen!