Werk

31 januari 2018 - Cali, Colombia

Ik kom maar niet weg uit Cali, Colombia. Vorige week ben ik op en neer gevlogen naar Panama City om Modesto te zien. Hierna ben ik dus weer in Cali beland. De dag dat ik ging, kwam Stijn met het verhaal dat het mogelijk is voor mij om geld te verdienen als ik voor hem werk, online. Dus ik ben weer terug in Cali om in te werken en natuurlijk ook om weer heerlijk te dansen.

Stijn heb ik in de eerste week dat ik in Cali was leren kennen. Nederlandse jongen, woonachtig in Amsterdam maar met Brabantse roots. Hij heeft twee bedrijven en is daar erg enthousiast over. Toen ik hem vertelde dat ik mijn baan zou op gaan zeggen maar wel een keer werk moet zoeken, zocht zijn brein naar een oplossing. Daarnaast heeft een medewerker van hem het ontzettend druk; twee vliegen in 1 klap dus.
Hoe het allemaal gaat met de betaling en belasting en wordt nog druk onderzocht maar dat wordt geregeld.

En nu vlieg ik donderdag weer terug naar Panama. Met baan!

1. Mieke jansen:
    31 januari 2018
    Oké oké spannend allemaal , hou ons op de hoogte van al je ontwikkelingen qua liefde , baan, reizen en wat er nog meer op je pad komt. Groetjes Mieke
  2. Mirjam:
    31 januari 2018
    wat gaaf!
    (niet voor ons, maar t is je gegund)
    goede ontwikkeling dit
  3. Jet Aerts:
    1 februari 2018
    Super, ik blijf je volgen.
    Geniet lekker verder.
    Xx
  4. Dorien Huinink:
    1 februari 2018
    Wat fijn voor je , Mireille, dat je daar jouw ding hebt gevonden. Hou ons op de hoogte!!
    Veel liefs, Dorien
  5. Anja:
    6 februari 2018
    Mireille, wat ontzettend fijn en gaaf voor je dat je daar kunt blijven! Waar je hart ligt!
    Veel geluk! Hou ons op de hoogte!
    Veel liefs van mij Anja