Vertrek

6 maart 2017 - Schiphol, Nederland

In maart ga ik'... Het leek allemaal zover weg, maar nu sta ik dan toch echt met m'n backpack op Schiphol om voor een jaar te gaan reizen!! Mijn huis verkocht, mijn auto verkocht, m'n baan op onbetaald verlof, op naar zuid Amerika. Cartagena, Colombia wordt mijn eerste stop. Als ik aan kom ga ik eerst een paar dagen in een hostel en dan op zondag naar mijn gastgezin waar ik zal verblijven tijdens mijn cursus Spaans. De eerste drie weken staan dus vast, daarna heb ik 5 weken helemaal niets gepland. Het enige wat ik op de planning heb staan is 4 mei Quito, Ecuador om Lotte te meeten.
Afgelopen weekend afscheid genomen van familie, vrienden en collega's. Erg leuk om iedereen nog even te zien en het voelt nog helemaal niet als afscheid nemen.
Ik krijg vaak de vraag of ik wel terug kom. Ik zou het niet weten, geen idee hoe het gaat lopen. Misschien kom ik snel terug, misschien na een iets langere tijd of misschien helemaal niet. Raar idee dat het helemaal open staat. Maar natuurlijk een super vooruitzicht: mooie landen bezoeken, nieuwe culturen, nieuwe mensen, Spaans leren, salsa dansen, en niet iedere ochtend een wekker ;-).

1. Anja:
    Goede reis!!!
  2. Kirsten van der Hart:
    6 maart 2017
    Hé wat gaaf, super goede reis gewenst! Geniet van ...al het moois ...de taalcursus ...stressen of je links of rechts zult gaan en waar je een koffie of biertje gaat drinken ;-) ...rustmomentjes met jezelf ...te gekke momentjes met mede-reizigers en locals, mooie verhalen ...heerlijk eten! OHH kortom geniet van alles en waar je avontuur je ook gaat brengen, ENJOY!
  3. Jeroen Stuifmeel:
    Goede reis!!!
    Veel plezier
  4. Anita J:
    6 maart 2017
    Veel plezier met je reis.
  5. Margo Rutten:
    6 maart 2017
    Goede reis en lekker genieten!!!
  6. Lotte:
    6 maart 2017
    Heel veel plezier met dit grote avontuur. Ik zie je 4 mei! :)
  7. Connie:
    Have Fun , Mireille
  8. Denise:
    6 maart 2017
    Goede reis!!! Heel veel plezier en ik zal goed op je kinderen passen;-)
  9. Kerstin:
    6 maart 2017
    Eindelijk is het zover!! Veel plezier en veel geluk x
  10. Mirjam:
    Heel erg van genieten! X
  11. Miriam:
    6 maart 2017
    Heel veel plezier! Goede reis! Geniet van alles om je heen!
  12. Andy:
    6 maart 2017
    Goede reis! Maak er iets heel heel moois van!
  13. Ard:
    Hola Mireille!

Que Bueno! Un neuva vida... disfruta todo, y descubrir el mundo!

Que te vaya bien!

Ciao x Ard
  14. Joyce:
    Nou Meis,
    Eindelijk zover! Ik ben zo benieuwd naar je verhalen... Geniet ervan en pas goed op jezelf. Wie weet hou ik t niet meer vol en haak ik aan!
    X Joyce
  15. Judith:
    Lieve Mireille, GENIET!!!!
  16. Kim:
    Have fun!!
  17. Tanja:
    6 maart 2017
    Geniet van al het moois dat op je pad komt! Heel veel geluk
  18. Annemarie wessel:
    7 maart 2017
    Heel veel plezier, lang naar uitgekeken, we zijn benieuwd naar je avonturen!!!
  19. Sandra Wölke:
    8 maart 2017