Kriebelend ongemak

7 november 2017 - Playa del Carmen, Mexico

Reizen kan ook vervelende dingen met zich meebrengen. De een krijgt last van heimwee, de ander heeft last van muggen, of een noodgedwongen ziekenhuis bezoek kan de reis behoorlijk in de weg staan. Ja, ik heb altijd last van muggen; maakt niet uit hoeveel andere personen in mijn buurt zijn, ze vinden mij (het lekkerst). Uiterst irritant en het kost nog best wel wat geld om de antimuggenspray te kopen. Maar goed, de jeuk kan soms echt heel vervelend zijn.
Ziekenhuisbezoek, ja ook al twee keer gehad. Niet geheel fijn om in een ander land, andere taal naar het ziekenhuis te moeten. Maar soms is het niet anders en gelukkig was het niet iets heel.ernstigs.
Maar ik had al een tijdje last van jeuk op mijn hoofd. Ik dacht dat het van de warmte was en verder niets totdat iemand wat dichterbij mijn haar bekeek en tot de ontdekking kwam dat ik luizen heb. Wat?! Nee!!!! Dat meen je?!!!!!
Waren zo ongeveer mijn eerste reacties en ik had er totaal niet aan gedacht aangezien ik ze nooit eerder heb gehad. Dus op zoek naar de farmacie en shampoo en een kam gekocht en pillen die het bloed enigszins veranderd zo dat ze niet meer bijten. Het is niet leuk, maar het had ook wat anders kunnen zijn.

1. Cindy:
    7 november 2017
    Als je ergens aan Tea Tree Oil kan komen!! Ideaal tegen de jeuk! En ook goed tegen luizen! Of ze muggen ook op afstand houden geen idee, maar het is ideaal. Succes en heel veel plezier in mexico!!
  2. Anja:
    Hoi Mireille,
    Dat is echt balen !! LUIZEN😫
    Maar gaat weer over !!🤣
  3. Kerstin:
    7 november 2017
    Hè getsie, wat balen! Maar inderdaad, niks ernstigs gelukkig.
    Alleen die mooie lange haren van jou!! Dat is een heel werk om die te kammen. Good luck 😘
  4. Lonneke:
    7 november 2017
    Ah vreselijk. Idd als je aan tea tree olie kunt komen... even een paar druppeltjes mengen in je gewone shampoo en dan zouden ze weg moeten blijven!!! Kammen kammen kammen. Succes
  5. Miriam:
    7 november 2017
    Gadver. Ik krijg er ook jeuk van. Maar gelukkig niks ernstigs. Hoop dat je er zo van af bent.