Het grote avontuur

17 januari 2017 - Tilburg, Nederland

Eind 2015 stond ik aan het begin van mijn avontuur naar Azië. Ik vond het best wel spannend, helemaal alleen en dan ook nog eens 3 maanden! Na een aantal weken had ik het echter zo goed naar mijn zin, dat ik besloot er nog 2 maandjes achteraan te plakken. Hierdoor heb ik niet alleen Thailand, Vietnam, Cambodja en Laos bezocht maar ben ik ook nog naar Australië geweest! Dit had ik van tevoren totaal niet verwacht! Na 5 maanden reizen was het helaas tijd om naar huis te gaan. Normaal met enorme tegenzin, maar nu wist ik dat ik snel genoeg weer terug in het vliegtuig zou zitten.

Nu, 7 maanden na mijn terugkomst zijn de voorbereidingen in volle gang. En deze keer is het serieuzer: mijn huis is bijna terug verkocht aan de woningbouw, mijn auto is verkocht en ik ben nog druk bezig mijn meubels te verkopen. Om toch nog iets van zekerheid te hebben, heb ik het geluk dat ik een jaar onbetaald verlof mag opnemen. Helemaal super!

Het avontuur begint op maandag 6 maart, met een vlucht van Amsterdam naar Oslo en van Oslo naar Miami. En dan van Miami naar Cartagena, Colombia. Jawel, dat heb je goed gelezen, het wordt deze keer niet Azië, maar de andere kant uit. Ik begin in het Noordwesten van Colombia met een cursus Spaans en van daaruit ga ik verder richting het zuiden . Super spannend maar ook heel erg leuk!

¡Hasta luego!