Time to say goodbye

6 september 2017 - Bocas Del Toro, Panama

Na twee maanden is het dan toch echt tijd om door te reizen. Mijn nieuwe thuis te verlaten en op avontuur te gaan.
De laatste twee maanden zijn voorbij gevlogen en voor ik het wist was ik hier dus twee maanden. Een aantal dagen geleden is vriendinnetje die ik heb leren kennen in Spaanse school in Cartagena, de eerste week van mijn reis, hier op Bocas aangekomen en doordat we nieuwe vrijwilligers hebben in het hostel, kan ik verder reizen met haar. De laatste twee nachten zijn we naar Isla Bastimentos geweest. Beetje jammer dat toen we de dag op het strand door wilde brengen het regende. Gelukkig klaarde het in de middag op en konden we er toch naar toe. Aangezien ik nog niet naar Red Frog beach was geweest in die twee maanden. Maar ook dit is weer een prachtig stukje in Paradise. Vandaag nogmaals een tour naar Zapatila gedaan. En nu weer terug thuis in het hostel. Maar daar komt dus donderdag een eind aan. Ik heb hier hele leuke mensen leren kennen, soms voor heel kort en soms voor langere tijd. En wat ga ik het hier missen!

1. Kim:
    6 september 2017
    Have fun met je volgende avontuur!!