Afscheid Cali, Colombia

9 mei 2018 - Bogotá, Colombia

Vorig jaar maand begon mijn reis naar Colombia Cartagena, daar 3 weken Spaanse les gehad. Toen met heel veel omzwervingen ben ik weer terug gekomen in Colombia, in Cali. Ik ben teruggegaan voor de feria. Dit is een salsa festival wat tussen Kerst en Oud en Nieuw wordt gegeven. Sinds die tijd ben ik maar twee weken weggeweest naar Panama en ben ik weer terug gekomen dus eigenlijk ben ik al bijna 5 maanden In Cali Colombia en deze tijd is echt super geweest! Ik heb heel veel kunnen dansen, Ik heb hele leuke mensen leren kennen, Ik heb vrienden voor het leven gemaakt en het is erg jammer om dit achter te laten, maar het is weer tijd om verder te gaan en ik kan niet meer even zeggen dat ik aan het reizen was omdat ik al bijna 5 maanden daar heb gewoond. Cali ze zeggen ook wel je haat het of je houdt ervan. Voor mij is het duidelijk Ik hou ervan: San Antonio, el Peñon, Granada; al die mooie leuke barretjes maar vooral de mensen. Ik heb zoveel leuke mensen leren kennen, lokale maar ook mensen die daar net zoals ik van hele tijd zijn hetzelfde wereld is dat niet zo groot dus je komt vaak dezelfde mensen tegen maar het is echt super! Ik hoop dat ik snel weer kan dansen en wie weet kan ik de caleña stijl ook nog wel ergens anders in de wereld brengen.
Dus nu zit ik op het vliegveld te wachten op mijn vliegtuig naar de Dominicaanse Republiek nog eventjes een kleurtje behalen voordat ik naar Nederland kom voor 3 weken en hopelijk kan ik daar ook een beetje Bachata dansen en heerlijk even lekker aan het strand. dat heb ik wel nodig Na een lange tijd in een grote stad.
En tot snel in Nederland!!

1. Mieke jansen:
    10 mei 2018
    Tot gauw geniet nog even in de Dominicaanse , alvast een goede vlucht gewenst en tot snel
  2. Annemie Verdegem:
    10 mei 2018
    Hoi Mireille, ik zit nu ook op facebook, dus kan je beter volgen. Vind het fantastish hoe je in het leven staat. Hopelijk vind je een leuke plek om je leven in die stijl verder uit te bouwen...