Plannen gewijzigd

26 oktober 2017 - Bocas del Toro Province, Panama

Dat plannen kunnen wijzigen tijdens je reis is bij mij wel duidelijk. Mijn eerste plan om vanaf Colombia naar het zuiden te reizen was al veranderd toen ik besloot om richting centraal Amerika te reizen. En ook deze maand een kleine wijziging in mn plan. In plaats van met Rahel, mn Zwitserse reismaatje, naar Cancun Mexico te vliegen om daar haar vrienden te ontmoeten, ben ik alleen vanaf Guatemala ciudad richting San José Costa Rica gevlogen. Daar ben ik via een bus, een dure taxirit en nog een bus naar Sixaola gegaan om de volgende dag over de grens te gaan naar Panama. Helaas lukte het niet in 1 dag vanwege de volle bussen . Vandaar de dure taxirit van bijna net zo veel geld als mijn twee vluchten (au, dat doet pijn). Maar goed, voor de liefde moet je soms wat over hebben, niet dan? En deze liefde was voor mij naar El Salvador gekomen. Maar dat is niet de reden dat ij hier naar toe ben gekomen, de reden is om uit te vinden of het waard is om 8 maanden te wachten. Hij werkt namelijk op een cruiseschip
Na bijna 10 dagen samen, mijn verjaardagsfeestje, dansen, strand, zijn familie en wat zakelijke dingen aan zijn kant kan ik zeggen dat we erg hebben genoten van de extra tijd die we samen hebben gehad. En dat het dus het wachten waard is!
Zaterdag vlieg ik vanaf Costa Rica naar Cancun om daar weer verder te reizen met Rahel. Hopelijk gaat de rit naar San José me iets minder kosten dan de heenweg!

1. Jeanne Gabriels.:
    26 oktober 2017
    Acht maanden is een lange tijd hoor.Geniet vooral van je mooie reis.
    Groetjes vanuit een zeer dichte mist in Waalwijk.
    Het ga je goed.
  2. Kim:
    Fotooooo!!!!
  3. Jeanne:
    26 oktober 2017
    Dat je zo ver van huis iemand ontmoet die de moeite waard is om 8 maanden te wachten is toch bijzonder.
    Afwachten dan maar hoe het verder gaat.
    Geniet verder van je reis en kijk gewoon wat er verder op je pad komt.
    Groetjes en tot horens.
    Mam. xx
  4. Dorien Huinink:
    Hoi Mireille,

Ik ben nu ook wel erg nieuwsgierig naar jouw liefde die dat wachten waard is !!! Dus... FOTOOOOOO!!!!!!

Geniet van alles wat nog op je pad komt ,

Gr. Dorien
  5. Etienne:
    26 oktober 2017
    Zal ik je vast inschrijven voor NET5's "grenzeloos verliefd" Lekker bezig meid enjoy your ride..
  6. Kerstin:
    26 oktober 2017
    Liefde!?!?! Ik ben nieuwsgierig!!