Los Frailes

10 juni 2017 - Montañita, Ecuador

Na me een weekje erg beroerd te hebben gevoeld, gaat het nu weer helemaal goes met me. De pijn in mijn zij is nog aanwezig bij niezen of diep inhaleren, maar gelukkig wordt ook die iedere dag minder. Nog 3 dagen antibiotica.
Ik ben nog steeds in Montañita en heb nog geen idee hoe lang ik daar ga blijven. Volgende week ga ik een weekje op vrijwillige basis werken bij een surfschool die tours verkoopt en surfplanken verhuurt, lessen verzorgd.
Gisteren ben ik met Victor, die ik ken van de eerste week hier met Lotte, naar Los Frailes geweest. Dit is een strand in het nationaal park Machilla. Bij de ingang wordt gevraagd naar je paspoortgegevens en bij het vakje waar Holanda moet staan, vind de computer alle landen van Europa behalve Nederland. Misschien bestaan wij niet voor Ecuador?
Er zijn twee manieren om bij het strand te komen: de korte en de lange. Wij gaan voor de lange zodat we onderweg de mooie uitzichten te zien krijgen. En niet alleen Los Frailes beach te zien krijgen maar ook twee anderen. Erg mooi en zelf vond ik ze mooier dan Los Frailes. Het enige jammere was dat het niet heel zonnig was. Anders zou het nog mooier zijn geweest. Dit was ook weer een goede dag voor mijn Spaans, aangezien Victor alleen maar Spaans spreekt. Een klein beetje Engelse les en Spaanse les om elkaar iets beter te begrijpen.

1. Jeroen Stuifmeel:
    10 juni 2017
    Prachtig!, blij te horen dat jij je weer wat beter voelt.
  2. Jeanne Gabriels.:
    10 juni 2017
    Blij dat het weer wat beter gaat met je.
    Loop niet te hard van stapel nu.
    Lekker relaxen en genieten.
    Groetjes.
  3. Anja:
    10 juni 2017
    Gelukkig!! Dat het weer beter met je gaat!!
    Rustig aan!!!