El Salvador

6 oktober 2017 - El Sunzal, El Salvador

De laatste dagen heeft het verschrikkelijk veel geregend met name dank aan de storm Nate die over Costa Rica en Nicaragua trok. De straten van Leon leken wel een rivier. We hebben een shuttle om 2 am die ons naar El Salvador gaat brengen via Honduras. We hebben geluk dat er maar twee andere personen in de minivan hebben dus is er best wat plaats om te proberen te slapen. De grensovergangen gaan allemaal prima, het enige jammere is dat El Salvador niet aan stempels doet.
Maar wanneer we langs de rivier rijden in de richting van El Tunco, is er een grote overstroming. Ook de andere kant van de weg lijkt een rivier maar zijn normaal gesproken gewoon weilanden. Vele mannen dringen zich op aan het busje want de veilige manier om door het water te komen is door de bus te laten duwen en een of andere filter te bevestigen. Wat een ervaring! Maar we komen aan bij de andere kant van de wegrivier en kunnen verder. En na 11 uur zijn we dan eindelijk in El Tunco.
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Jeanne Gabriels.:
    6 oktober 2017
    Zo dat is wel heel veel regen dat er gevallen is.
    Maar gelukkig ben je op de plaats van bestemming.
    Groetjes en doe voorzichtig.😘
  2. Jeanne:
    Heftig!
    Maar blij dat jullie ondanks alles toch goed zijn aangekomen.
    Doe voorzichtig. ♡♡
  3. Kerstin:
    6 oktober 2017
    Nou moet het zonnetje weer lekker gaan schijnen 🌞