Hostel Azul

25 september 2017 - Granada, Nicaragua

Soms vind je een hostel dat voelt als een thuis ver van huis. We hadden geen hostel geboekt voordat we naar Granada kwamen, alleen wat op hostelworld opgezocht. Na de busrit namen we een tuktuk naar het centrum en de chauffeur wist wel een hostel. We hebben een kijkje genomen maar waren beiden niet overtuigd. Dus op zoek naar een ander hostel. We hebben er een stuk of 6 gezien en eentje was wel prima. Maar op Ometepe hebben we iemand leren kennen die een ander hostel aanraadde en dus gingen we hier als laatste langs. We besloten om hier te blijven, hostel Azul. Ondanks de dorm met 14 bedden, maar met heel veel ruimte. Een fijne gezamenlijke ruimte, oké keuken en met variërend ontbijt inbegrepe en een 5 daagse gym pas. En dat voor $8,- pero nacht. Maar het zijn vaak de mensen die in het hostel verblijven die het leuker maken. En hier hebben we hele fijne mensen ontmoet. Vandaag een geweldige dag met bachata les door mij, daarna gevolgd door een gezamenlijk diner en daarna Krav Maga les. Allemaal dus gedaan door de reizigers. Afsluitend een filmpje. Deze regenachtige dag kon niet beter.