Hoeveel Starbucks?!

8 december 2017 - Playa del Carmen, Mexico

Sinds een aantal dagen ben ik weer terug in Playa del Carmen. Ik ben naar Cozumel geweest voor een paar dagen, heb daar het eiland rondgefietst. Was iets langer dan ik had verwacht, zo'n 63 km in totaal. Dus mijn kont deed wel een beetje pijn aangezien ik niet meer gewend ben om te fietsen. Hey weerzien met Modesto was erg fijn maar natuurlijk veel te kort. Dus heb ik besloten om 2 weken te wachten om elkaar nog een keer te kunnen zien. Aangezien dit waarschijnlijk dr laatste kans is tot het begin van juli.
Dus nu ben ik weer terug in Playa del Carmen en begin me een beetje te vervelen eerlijk gezegd. Iedere dag naar het strand gaan is niets voor mij dus ik loop veel op en neer de winkelstraat. Heb nog niet helemaal op een rijtje hoeveel Starbucks hier zitten dus misschien moet ik ze een keer gaan tellen. Misschien een missie voor morgen.
En eindelijk heb ik een knoop doorgehakt: ik ga 16 december naar Bogotá Colombia, om daar de 17e met de bus naar Cali te gaan. Terug naar de hoofdstad van de salsa. Wat hierna gaat gebeuren geen idee. Misschien richting Peru en Bolivia, maar met mijn reisschema weet je het maar nooit.