Fotoshoot

7 augustus 2017 - Bocas Del Toro, Panama

Zo kom je net aan in het hostel na een weekendje aan de andere kant van het eiland en mag je alle problemen van je collega oplossen en zo doe je een fotoshoot in de middag.
Na het werk ben ik nog even met mijn collega aan het kletsen als er iemand langs komt van de E-bike verhuur die op zoek is naar een blonde dame die wel op een flyer wil staan. Uhm, ja lijkt me leuk. Al ben ik normaal niet zo van de foto's, lijkt het me leuk om te doen. Dus na een snelle douche en lunch stappen we op de fiets naar Paki point. Een mooi stuk langs het water waar op de achtergrond surfers bezig zijn. Wat moet ik moet doen? Met de e bike langs rijden alsof ik naar het strand ga. Helaas voor mij is dit een weg met los zand en stenen, niet mijn favoriet. Maar met de dikke banden gaat het gelukkig allemaal goed. Nu dus afwachten op het resultaat en of ze me überhaupt gaan gebruiken. Maar het was leuk om met de fiets een tourtje te maken!

1. Dorien Huinink:
    8 augustus 2017
    Het lijkt me idd wel erg mooi daar, je kunt er natuurlijk nog altijd een tijdje langer blijven !! Nog veel plezier, groetjes Dorien