Colombia de nuevo

17 december 2017 - Playa del Carmen, Mexico

Na zeven weken Mexico is het tijd om dit land achter me te laten. Het heeft me best wat tijd gekost om uit te vinden wat ik wil. En waar ik wilde zijn met kerst en oud en nieuw. En met de gedachte dat je een beetje op tijd moet zijn omdat je anders volle hostels hebt, of hele dure verblijfplaatsen, is het niet fijn om een keuze te maken. Guatemala, Belize, Cuba, Jamaica, al deze landen zijn door mn hoofd gegaan. Maar er bleef maar 1 bestemming aan me trekken: Cali Colombia. Ik ben dus met kerst en oud en nieuw in Cali, wat betekend dat ik hopelijk heel veel salsa kan dansen op hét salsafestival van Cali.
Wat daarna mijn plannen zijn, ik heb nog geen idee. Het enige dat ik weet is dat ik de zee wel erg ga missen en het tropische weer. Maar als ik andere mooie ervaringen mag toevoegen aan mijn lijstje, neem ik dat maar voor lief.

1. Peter:
    Volg je hart 😉
  2. Anja:
    Mireille
    Hele fijne kerstdagen in Colombia en heerlijk salsa dansen.
    En een spetterende jaarwisseling 🍾🎆🎐
  3. Mirjam:
    17 december 2017
    hele fijne kerst en oud en nieuw daar! lekker van genieten, vast n goede keus! X
  4. Kerstin:
    17 december 2017
    De tijd vliegt! Alweer bijna kerst en oud&nieuw. Veel plezier in Cali. De feestdagen worden vast top!
  5. Jeanne Gabriels.:
    17 december 2017
    Hele fijne feestdagen en een knallende jaarwisseling.
    Alle goeds voor 2018.
  6. Tanja:
    18 december 2017
    Fijne feestdagen in Colombia!! Veel geluk daar!